Ledenadministratie

Niet spelend lid/Seizoenskaart

Inschrijven als niet-spelend lid/seizoenskaart bij v.v. Sparta Nijkerk.

Wij heten u graag welkom als niet-spelend lid bij v.v. Sparta Nijkerk. Bent u jonger dan 65 jaar dan bedraagt de contributie €106,–  per seizoen. Bent u ouder dan 65 jaar dan bedraagt de contributie €93,– per seizoen. Dit wordt automatisch geïncasseerd in vier termijnen te weten in het begin van de maanden juli – oktober – januari – april. Het eenmalige inschrijfgeld bedraagt €10,–. Dit bedrag wordt met de eerste contributie geïnd. Zodra u bent ingeschreven wordt er een clubpas voor u aangevraagd.

Op vertoon van uw clubpas krijgt u toegang tot de thuiswedstrijden van het eerste elftal met uitzondering van bekerwedstrijden en andere bijzondere wedstrijden. Deze worden door het bestuur op de website vermeld. Met uw clubpas kunt u betalen in de kantine. U kunt saldo op uw clubpas zetten door contant geld aan de kantine medewerker te geven of met uw pinpas geld op uw clubpas te zetten. U kunt online uw saldo checken, uw clubpas blokkeren en uw clubpas opwaarderen.

Aanmelding

Aanmelden als niet-spelend lid kan door onderstaand online inschrijfformulier in te vullen of anders de pdf via de button te downloaden en op te sturen naar ons post- of e-mailadres.

Dit formulier is tevens de machtiging voor automatische incasso van de contributie en inschrijfgeld. Stuur het ingevulde en ondertekende formulier naar :

v.v. Sparta Nijkerk
T.a.v. de Ledenadministratie