Ledenadministratie

Aanmelden als lid

Om je aan te melden als nieuw lid vragen we je het online inschrijfformulier in te vullen.

Liever niet online? Download dan het formulier en stuur het ingevuld naar:

v.v. Sparta Nijkerk
T.a.v. de Ledenadministratie
Nachtegaalsteeg 1
3862 WJ NIJKERK

Aanmelding

Elke voetbalspeler dient in KNVB verband lid te zijn van een voetbalvereniging aangesloten bij de KNVB.

v.v. Sparta Nijkerk is sinds haar oprichting in 1931 bij de KNVB als veldvoetbalvereniging voor de zaterdag aangesloten. Aanmelden als (niet) spelend lid kan door middel van het inschrijfformulier.

Dit formulier is tevens de machtiging voor automatische incasso van het lidmaatschapsgeld, inschrijfgelden en eventuele door KNVB of vereniging opgelegde boetes en geeft u toestemming om de aan v.v. Sparta Nijkerk verstrekte of in de toekomst te verstrekken persoonsgegevens te verwerken conform het privacyreglement v.v. Sparta Nijkerk.

Het nieuwe lid wordt aangemeld bij de KNVB en opgenomen in onze ledenadministratie.

Indeling spelende leden

Spelers die lid van v.v. Sparta Nijkerk zijn, worden aan het eind van het lopende seizoen per leeftijdscategorie ingedeeld in teams voor het nieuwe seizoen op basis van hun vaardigheden.

Indien een speler lopende een seizoen lid wordt, is de indeling afhankelijk van de hoeveelheid beschikbare spelers. Mocht het zo zijn dat alle teams van een leeftijdscategorie voorzien zijn van voldoende spelers, dan kan het nieuwe lid pas wedstrijden spelen als er een nieuw team kan worden samengesteld (inclusief trainer en leider). Het volgen van trainingen is in die periode wel mogelijk, waarbij eventueel ook wedstrijden kunnen worden gespeeld indien een team uit de leeftijdsklasse spelers tekort heeft.

Geïnteresseerde spelers kunnen maximaal aan 3 proeftrainingen meedoen om te kijken of het voetballen bevalt.

Dit kan gedurende drie weken in een team van de eigen leeftijdscategorie. In deze periode kan overigens niet worden deelgenomen aan wedstrijden.

Voor informatie over indelingen in een team of proeftrainingen kunt u contact opnemen met de coördinator per leeftijdscategorie.

Coördinatoren (voor vragen over proeftrainingen en teamindelingen)

Indeling voor seizoen 2023-2024: