Kleding

Reglement kledingplan en kledingpakketten v.v. Sparta Nijkerk

Beste Spartanen,

Namens Sparta Nijkerk maak ik hierbij graag het kledingpakket voor het seizoen 2024 – 2025 bekend.

Vanaf het seizoen 2023-2024 hebben we met STANNO een nieuw kledingmerk.

De meeste teams zijn voorzien van nieuwe tenues waarbij de jeugd (JO19 tot en met JO8) de sponsoren COVEBO, MAATT en Van Duinkerken op het shirt vermeld hebben staan. Daarbij opgemerkt dat alle tenues van Hummel met sponsoren die nog een doorlopend contract hebben, uitgegeven blijven tot het einde van het betreffende contract. Dit geldt zowel bij de jeugd, de  senioren als bij de vrouwen. Vanaf het seizoen 2025-2026 zijn alle teams voorzien van STANNO kleding.

Bij de senioren voorzien we op een paar teams na de tenues van de namen van de sponsoren Mr. Sushi, Ekris BMW & Mini en Van Heugten.

Bij de vrouwen teams staan Toppa, Ekris BMW & Mini en Van Heugten op het shirt vermeld als sponsor.

Voor de Arla Foods Mini competitie zijn Arla Foods en Zwemschool Snorkeltje de tenue sponsoren.

Voor de presentatiekleding, trainingskleding en trainerskleding zal gefaseerd worden overgegaan op STANNO. Voor deze kleding is het mogelijk om vanuit het kledingpakket teams te sponsoren.

Alle (gesponsorde) kleding welke binnen Sparta Nijkerk in teamverband wordt gedragen zal te allen tijden via de vereniging worden aangeschaft bij Van Duinkerken. De bedrukking wordt verzorgd door Bee-Visible.

Namens v.v. Sparta Nijkerk en BusinessClub Sparta Nijkerk,

Jelle Jaap van Hoff