Kleding

Reglement kledingplan en kledingpakketten v.v. Sparta Nijkerk

Beste Spartanen,

Namens Sparta Nijkerk maak ik graag het kledingpakket voor het seizoen 2023 – 2024 bekend. Zoals eerder is aangegeven zal de club vanaf het nieuwe seizoen met STANNO een nieuw kledingmerk voeren.

De meeste teams worden voorzien van nieuwe tenues waarbij de jeugd (JO19 tot en met JO8) met de sponsoren COVEBO, MAATT en Van Duinkerken op het shirt zullen lopen. Daarbij moet wel vermeld worden dat alle tenues met sponsoren die nog een doorlopend contract hebben zullen worden uitgegeven tot het einde van het betreffende contract.

Bij de senioren zullen op een paar teams na de tenues voorzien zijn van Mr. Sushi, Ekris BMW & Mini en Van Heugten. Ook hier zullen de nog doorlopende contracten worden gerespecteerd.

Bij de vrouwen teams zullen Toppa, Ekris BMW & Mini en Van Heugten op het shirt staan.
Ook hier zullen de nog doorlopende contracten worden gerespecteerd.

Voor de Arla Foods Mini competitie zullen Arla Foods en Zwemschool Snorkeltje de tenue sponsoren zijn.

Voor de presentatiekleding, trainingskleding en trainerskleding zal gefaseerd worden overgegaan op STANNO. Voor deze kleding is het mogelijk om vanuit het kledingpakket teams te sponsoren.

Alle (gesponsorde) kleding die binnen Sparta Nijkerk in teamverband wordt gedragen zal ten alle tijden via de vereniging worden aangeschaft bij Van Duinkerken. De bedrukking zal worden verzorgd door bee-visible.

Namens v.v. Sparta Nijkerk en BusinessClub Sparta Nijkerk,

Jelle Jaap van Hoff