25 augustus 2021

Keepers opgelet! We gaan weer bijna beginnen…

We gaan het tweede gedeelte in van de hernieuwde keepersopleiding en daar horen kleine trainingsgroepen bij en dus voor alle keepers ook de benodigde aandacht.

Kwaliteit gaat voor kwantiteit.

Op maandag 30 augustus starten wij met de volgende selectie teams, om kennis te maken met de hernieuwde vorm:

18:00 – 18.45 uur :  JO13-1/JO14-1/JO15-1 – trainer Yahno op veld T

18:45 – 19:30 uur : JO17-1 / JO19-1  – trainer Yahno op veld T

Vanaf maandag 6 september zullen alle keepers van de jeugdafdeling trainingen krijgen van een 6 tal keeperstrainers te weten: Yahno, Thomas, Jim, Bas en Dennis. Een enthousiaste jonge groep trainers onder leiding Berry van de Biezen. Daarin hebben we ook verdeling gemaakt in selectie en breedtesport. Thomas zal verantwoordelijk worden voor de breedtesport en Berry en Yahno voor de selectieteams.

Elke keeper is ingedeeld in een vaste groep. Op de trainingsplanning kan je zien wanneer je traint, hoe laat en op welk veld.

Wij hebben er heel veel zin in!

Vragen?

Als je specifieke vragen hebt, kun je die stellen via keeperscoordinator@vvspartanijkerk.nl

Berry van de Biezen

Hoofd Keepersopleiding Sparta Nijkerk