06 december 2018

Met je team voordelig soccersquashen tijdens de winterstop!

Speciaal voor leden van Voetbal vereniging Sparta Nijkerk:

Met je team een keer 1 ½ uur soccersquash spelen op 3 banen
incl. 1 AA drink voor € 5,- pp*

SoccerSquash is de nieuwe sensatie op het gebied van (voet)balsporten! Deze snelgroeiende sport is ideaal voor spelers die houden van een combinatie van balcontrole, balaanname, bal hooghouden en traptechniek. Daarbij is het ook een tactische en mentale sport en werk je ook nog eens spelenderwijs aan een goede conditie. Kortom, alle leuke dingen die voetbal met zich meebrengt.

Wat is SoccerSquash?

SoccerSquash is een combinatie van voetbal en squash en wordt gespeeld met een speciale SoccerSquash-bal op een standaard squashbaan. Bij SoccerSquash is het de bedoeling dat je de bal via de muur zodanig schiet dat deze voor je tegenstander moeilijk te retourneren is. De bal mag maximaal één keer stuiteren en je mag de bal maximaal drie keer raken. Je mag de bal dus ook direct terugspelen en “uit de lucht” nemen waarmee je het spel aanzienlijk versnelt en je tegenstander onder druk zet. Je mag de bal met alles behalve je armen en handen raken, gebeurt dit wel dan is het punt voor de tegenstander.

*minimaal 10 personen.
Bij minder dan 10 pers. € 6,50 p.p.
Reserveren: info@topsquash-nijkerk.nl of 033-2462288