15 juni 2022

Mieke van Hussel overleden

Wij ontvingen het verdrietige bericht dat Mieke van Hussel – echtgenote van onze accommodatiebeheerder Wim van Hussel – afgelopen maandag is overleden. Mieke is 70 jaar geworden.

Mieke was de steun en toeverlaat van Wim en heeft in de afgelopen 10 jaar Sparta Nijkerk ondersteund met diverse activiteiten op horeca- en accommodatiegebied.

Wij condoleren Wim, Richard en Bianca, Gerwin en Ellis, de kleinkinderen, alle overige familie en vrienden en wensen hen sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies!

Namens het bestuur van de Businessclub Sparta Nijkerk, het bestuur en leden van de Supportersvereniging Sparta Nijkerk en het bestuur en leden van de Voetbalvereniging Sparta Nijkerk

Johan Evers

Informatie over de condoleance en de crematieplechtigheid:

Op maandag 20 juni is er gelegenheid tot condoleren en om afscheid te nemen van 19.00 tot 20.30 uur op Kostverloren 127 in Nijkerk. De crematieplechtigheid wordt gehouden op dinsdag 21 juni om 10.30 uur in de Lichtzaal van crematorium Amersfoort, Dodeweg 31 in Leusden.

De rouwkaart treft u hieronder aan.