20 april 2023

Nieuwe vlaggen voor Perron’31

Afgelopen zaterdag heeft een kleine delegatie van het vrijdagavondvoetbal vlaggen geschonken aan onze club, ter verfraaiing van het Perron. Regelmatig was het onduidelijk of het Perron geopend was, omdat dit niet goed zichtbaar is vanaf de tribunes.

De mannen van de vrijdagavondcompetitie kwamen met het idee, om dit middels een vlag op te lossen. Dat zou hen heel wat verloren kilometers schelen. De vlag zou duidelijk zichtbaar moeten zijn vanaf de goed gevulde tribunes. Maar zoals een bekend Nijkerks gezegde luid: “Op één been ken je nie lope” moest er natuurlijk een tweede vlag bijkomen.
Zo gezegd, zo gedaan. Contact opgenomen met GT Reclame uit Hoevelaken en samen een mooi ontwerp gemaakt. Duidelijk zichtbaar zijn de logo’s van Sparta Nijkerk, Perron’31 en de 7×7-competitie.

Nadat Geert de Bruin twee vlaggenmasten, via sloopbedrijf Teus van den Burg, had geregeld, kon de maandagmiddagploeg aan de slag. Beide vlaggenmasten zijn dan ook vakkundig geplaatst door dit waardevolle team.

Het overhandigen van de vlaggen, aan onze eigen Maudje, heeft afgelopen zaterdag plaatsgevonden. Maud staat (bijna) altijd achter de bar bij het perron en het is dan ook logisch dat zij dit leuke cadeau in ontvangst heeft genomen namens het barpersoneel. Trots als een pauw heeft ze dan ook gelijk de vlaggen in de top gehesen. Vanaf nu is voor iedereen duidelijk wanneer het Perron geopend is.

Tuurlijk was onze topfotografe er ook weer bij, om een aantal mooie plaatjes te schieten. Dankjewel Anja!!! Namens al het barpersoneel heel hartelijk dank aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt. We hopen op veel zonnige dagen, zodat we de vlaggen vaak kunnen gebruiken.

Hartelijke groet,
Gert Veenhof en het voltallige barpersoneel

PS Zin om geheel vrijblijvend deel te nemen aan de vrijdagavond competitie? We zijn nog steeds op zoek naar versterkingen voor de 35+, de 45+ (Heren) de 18+ en de 30+ (Dames). Kom aanstaande vrijdag langs of anders op vrijdag 12 mei om te genieten van de sfeer!