18 december 2022

Oliebollenactie

Dit jaar hebben we bij v.v. Sparta Nijkerk een oliebollenactie in samenwerking met steunje.club. De oliebollen en appelbeignets kunnen direct via de webshop besteld worden of print de bestellijst uit en lever deze voor 26 december in.

Direct online bestellen?

Wil je mee helpen verkopen?

Geef onderstaand afhaalbewijs af zodat de bestelling op 31 december hiermee opgehaald kan worden.

Verkoop zoveel mogelijk oliebollen en appelbeignets voor onze vereniging en win 1 van de bol.com cadeaukaarten. De opbrengst wordt gebruikt voor de jeugdactiviteiten binnen v.v. Sparta Nijkerk.

De bestelling kan opgehaald worden bij v.v. Sparta Nijkerk, op 31 december tussen 10.00 en 12.00, waar de oliebollen en appelbeignets die ochtend vers uit de bakkerij komen.

Fijne feestdagen!
JAC v.v. Sparta Nijkerk