20 mei 2022

PEC Zwolle VR1 speelsters geven training aan meiden bij v.v. Sparta Nijkerk

Bij v.v. Sparta Nijkerk werd woensdag het Oranjefestival speciaal en alleen voor meiden georganiseerd.

Onder begeleiding van onder andere PEC Zwolle VR1 speelsters Moon Pondes en Tess van Bentem en Sparta Nijkerk VR1 speelster Christianne van de Kraats werkten ongeveer 30 meiden een voetbalclinic af.

Voor sommige was het een eerste kennismaking met voetbal en andere meiden namen de adviezen van deze topspeelsters ter harte. Ondanks de warmte heeft iedereen van de middag genoten en gingen ze na afloop moe maar voldaan naar huis. Na afloop gaven de PEC Zwolle speelsters aan dat ze veel talent hebben gezien en dat als je veel plezier in het voetbal hebt en hard traint ook voetbalster bij een profclub kan worden.

Natuurlijk wilden de meiden graag op de foto met Tess (voorste rij links) en Moon (achterste rij rechts) waarbij ze tevens trots hun diploma toonden.

Meiden die er niet bij aanwezig konden zijn maar wel graag kennis willen maken door middel van proeftrainingen kunnen een mail sturen naar damesvoetbal@vvspartanijkerk.nl