08 oktober 2020

Rabobank ClubSupport Campagne

Rabobank Randmeren organiseert ook dit jaar weer een ClubSupport actie. Met deze actie ondersteunen ze het verenigingsleven in Bunschoten, Ermelo, Putten, Harderwijk en Nijkerk. Evenals vorig jaar is er wederom maar liefst € 70.000,– uitgetrokken wat zal worden verdeeld onder een kleine 200 verenigingen en stichtingen.

v.v. Sparta Nijkerk heeft zich ook voor deze actie ingeschreven en wil met de mogelijke opbrengst nieuwe elektrische ballenpompen aanschaffen.

Hoe werkt de actie ?

Leden van de Rabobank kunnen tussen 5 oktober en 25 oktober 2020 hun stem uitbrengen op de deelnemende verenigingen. Hoe meer stemmen des te groter het deel van de € 70.000,– !!
Heeft u een Rabobank rekening en bent u lid van de Rabobank dan ontvangt u thuis uw actiecode en de link naar de Rabobank website om uw stem uit te brengen. Bent u wel lid maar ontvangt u niet de stemcode neem dan z.s.m. contact op met de bank. Dit kan het snelst via de website. Tevens is het mogelijk de stem uit te brengen via de RABO app.

Heeft u wel een Rabobank rekening maar bent u nog geen lid dan mag u op dit moment niet stemmen. Reden te meer om zo snel mogelijk lid te worden van de Rabobank en op die manier Sparta Nijkerk aan uw stem te helpen. Lid worden kost niets en is verder zonder enige verplichting !!

Hartelijk dank!

Bestuur v.v. Sparta Nijkerk