07 februari 2023

Spelregelavond 23 maart 2023

Waarom een spelregelavond?

1. Alle jeugdspelers (jongens en meisjes) van 17 jaar en ouder moeten in het bezit zijn van het spelregelbewijs. Zonder bewijs niet spelen!
  2. Opfrissen van de kennis van scheidsrechters, educatie is belangrijk!
  3. Uitbreiding van ons toch al fantastische scheidsrechterskorps. Zo kunnen wedstrijden doorgang blijven vinden!

Duidelijk is dat Sparta Nijkerk veel waarde hecht aan een goed scheidsrechterskorps.

Wij vragen jullie op het aanmeldingsformulier om je naam en e-mailadres te vermelden. Ook willen we graag weten of je al ‘scheidsrechter’ bent, ‘spelend of niet spelend lid’ of ‘anders, bijvoorbeeld vrijwilliger, of toeschouwer’.

Tot slot willen we graag weten of je bent geïnteresseerd om een wedstrijd te fluiten jeugd [jongens of meisjes] of senioren [heren of dames].

Ben je verhinderd, dan vragen we je toch om dit formulier in te vullen!

Wij nodigen jullie van harte uit om bij deze avond aanwezig te zijn die van 20.30 – 22.00 uur zal duren en onder leiding van Lennart Fledderus, zelf een gerespecteerd scheidsrechter, zal plaatsvinden. Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.

Graag aanmelden uiterlijk zaterdag 11 maart 2023!

Lukt het niet met de button, dan kunnen jullie ook een mail sturen naar: secretaris@vvspartanijkerk.nl

Met vriendelijke groet,

Scheidsrechterscommissie en bestuur v.v. Sparta Nijkerk