25 november 2021

Supportersvereniging bedankt kopers superlot!

Ook dit jaar zijn we weer druk bezig met loten verkopen voor de Grote Club Actie. Ook dit jaar bood Sparta de mogelijkheid om een super lot te kopen als bedrijf- of team zijnde. Verschillende bedrijven en teams hebben hier gehoor aangegeven en hebben een superlot gekocht. Hiermee steunen zij de club met €120,- en maken zij 50 keer meer kans op een mooie prijs.

Bij deze willen wij de volgende bedrijven en teams hartelijk bedanken voor deze bijdrage:
• Covebo Nijkerk
• BusinessClub Sparta Nijkerk
• Sparta Nijkerk 1
• Sparta Nijkerk O23
• Sparta Nijkerk Vrouwen 1 en 2
• OJK

Er is nog steeds gelegenheid om met uw team of bedrijf een superlot aan te schaffen, dit kan uiterlijk tot zaterdag 27 november. Via de onderstaande link kunt u gemakkelijk een superlot aanschaffen:

Mocht u een enkele lot(en) aan willen schaffen, dan is dat ook nog mogelijk tot aankomende zaterdag. Dit kunt u via deze onderstaande link aanschaffen:

Ook kunnen de boekjes nog steeds worden ingeleverd, dit kan bij de fanshop of door de brievenbus bij Lindelaan 1. Graag de boekjes uiterlijk aankomende zaterdag 27 november inleveren, zodat er nog tijd is om de loten in te voeren.

Met vriendelijke groet,
Supportersvereniging Sparta Nijkerk