07 mei 2019

Talentvolle spelers zoeken trainer(s)

Voor een aantal van onze selectieteams zijn we nog op zoek naar trainers.
Voor een ambitieuze trainer is er altijd een uitdaging binnen onze jeugdopleiding vanaf de jongste jeugd (JO8) tot en met de oudste junioren (JO19)

Omdat we de opleiding van onze jeugdspelers verder willen verbeteren, zoeken we gemotiveerde trainers, bij voorkeur met enige ervaring.
Trainers die de module pupillentrainer, de opleiding junioren voetbaltrainer (JVT) of UEFA C succesvol hebben afgerond, worden zeker gevraagd te reageren.

Talent en ambitie zijn echter zeker zo waardevol en het volgen van een trainersopleiding behoort tot de mogelijkheden.
Naast externe trainersopleidingen gaan we het komende seizoen de trainers intern beter begeleiden als onderdeel van ‘train-de-trainer’.

Als je interesse hebt of iemand kent die voldoet aan de kenmerken, neem dan contact met op met Rob Schoon, toekomstig HJO prestatie.

of e-mail:  jeugdzaken@vvspartanijkerk.nl

Dit geldt natuurlijk ook als je vragen hebt of meer informatie wenst over de taken en mogelijkheden.

Opleidingscommissie v.v. Sparta Nijkerk
jeugdzaken@vvspartanijkerk.nl