31 augustus 2020

Toegangsbeleid competitiewedstrijd Sparta Nijkerk – ACV, zaterdag 5 september, 15.00 uur

Toeschouwers staan langs het veld bij witte stip. Het staand bekijken van de wedstrijd vanaf het terras is niet toegestaan!

Aanstaande zaterdag is de competitiewedstrijd tegen ACV. Wij hebben besloten voor deze wedstrijd maximaal 500 toeschouwers toe te laten (ongeacht de club waarvan men lid is).

Hiervoor is nodig dat toeschouwers geen corona gerelateerde ziekteverschijnselen hebben, zich vooraf registreren en rond het veld op aangegeven plekken op minimaal 1,5 meter van elkaar staan.

Op  het complex en voor de oefenwedstrijd gelden de volgende regels:

• Buiten het veld houdt eenieder minimaal 1,5 meter afstand; de hygiënemaatregelen worden in acht genomen. Personen met (mogelijk) corona gerelateerde ziekteverschijnselen mogen niet op het complex komen;
  • Rond het veld zijn witte stippen aangebracht die op 1,5 meter van elkaar liggen. Alle toeschouwers staan langs het veld bij een witte stip;
  • In de kantine en op het terras geldt een maximum voor het aanwezige aantal personen. In de kantine zijn maximaal 100 personen aanwezig. Op het terras en de kantine zijn gezamenlijk maximaal 250 personen aanwezig;
  • We willen heel nadrukkelijk toeschouwers van de wedstrijd en bezoekers van de kantine/het terras van elkaar scheiden. Op het terras is het staand bekijken van de wedstrijd daarom niet toegestaan. Als je de wedstrijd wilt bekijken sta je langs het veld. Als je wat wilt drinken, dan zit je op het terras of in de kantine;
  • Alle toeschouwers (leden, business club leden, gasten) registreren hun komst vooraf via een registratieformulier op de website. Als er plaats beschikbaar is, ontvang je een email met de bevestiging van je registratie. Daarmee heb je toegang. De email print je uit en geef je af bij de entrée. Betaling voor niet leden vindt plaats aan de kassa. €8,00 voor volwassenen en €6,00 voor 65+.

Via deze link kan je je registreren als toeschouwer:

Wij danken je op voorhand voor je begrip en medewerking!

Het bestuur van v.v. Sparta Nijkerk