15 september 2020

Toegangsbeleid Sparta Nijkerk – Sportlust `46, zaterdag 19 september 15.00 uur

Toeschouwers staan lang het veld bij een witte stip! Zij die wat willen drinken, zitten in de kantine of op het terras!

Zaterdag 19 september is de competitiewedstrijd tegen Sportlust ’46. Wij hebben besloten voor deze wedstrijd in totaal maximaal 500 toeschouwers toe te laten. Deze mogen geen corona-gerelateerde ziekteverschijnselen hebben.

Leden van Sparta Nijkerk en leden & gasten van de BusinessClub Sparta Nijkerk hebben bij de reservering van toegangsplaatsen voorrang tot en met donderdag 17 september, 17.00 uur. Daarnaast zijn de pers en personen met een bestuurspas van Sportlust ’46 van harte welkom. Indien op donderdag 17 september om 17.00 uur nog toegangsplaatsen over zijn, is het voor andere toeschouwers mogelijk deze via deze website te reserveren.

Op het complex gelden de volgende regels:

• Wij willen nadrukkelijk toeschouwers van de wedstrijd en bezoekers van het clubhuis scheiden. Alle toeschouwers dienen langs het veld te staan bij een gemarkeerde plaats met een witte stip op minimaal 1,5 meter afstand van elkaar; bezoekers van het clubhuis zitten op het terras of in het clubhuis; ook in de BusinessClub en op het terras van de BusinessClub dient iedereen te zitten;
  • Buiten het veld houden volwassenen minimaal 1,5 meter afstand tot andere;
  • Personen met (mogelijk) corona-gerelateerde ziekteverschijnselen mogen niet op het complex komen;
  • Alle aanwezigen op het complex houden de looppaden vrij en zijn alert bij het passeren van elkaar;
  • Alle toeschouwers reserveren hun toegangsplaats en registreren zich per wedstrijd via onderstaande registratieformulieren. De volgende gegevens worden gevraagd: voornaam, achternaam, geboortedatum, e-mailadres, telefoonnummer, wel/geen corona-gerelateerde ziekteverschijnselen en soort toegangsbewijs; de gegevens worden in een database geregistreerd en worden maximaal 14 dagen bewaard;
  • Toeschouwers die toegang hebben, ontvangen een e-mail met de bevestiging van hun reservering en toegang. De toeschouwers printen het document uit en leveren die bij de entrée in zodat duidelijk is wie daadwerkelijk de wedstrijd heeft bezocht. Personen zonder geprinte e-mailbevestiging hebben geen toegang;
  • In het clubhuis zijn maximaal 100 personen aanwezig; in het clubhuis en op het terras zijn gezamenlijk maximaal 250 personen aanwezig;
  • Toeschouwers houden zich aan de instructies van stewards en functionarissen;
  • Personen met een BusinessClubpas, lidmaatschapspas en/of een CVTD bestuurspas, gasten van de BusinessClub en/of het verenigingsbestuur en de pers hebben toegang zonder betaling. Andere personen betalen € 8,- (volwassenen tot 65 jaar) of € 6,- (65+) aan de kassa.

Via deze link kan je je registreren, er zijn voor de verschillende typen toeschouwers verschillende formulieren:

Entrée voor leden van Sparta Nijkerk is bij het wedstrijdsecretariaat.

Entrée voor de leden en gasten van de BusinessClub is bij de BusinessClub.

Entrée voor pers en bestuursleden Sportlust `46 is bij het wedstrijdsecretariaat.

Vanaf donderdag 17 september 17.00 uur wordt de registratie voor de overige (betalende) toeschouwers opengezet via deze link:

Overige toeschouwers betreden het complex bij de kassa waar ook de betaling plaatsvindt.

Wij danken je op voorhand voor je begrip en medewerking!

Het bestuur van v.v. Sparta Nijkerk