29 augustus 2023

Wedstrijdkleding uitgifte – regels gebruik kleding JO19 t/m MINI’s

Het seizoen is weer van start gegaan! De meeste kleding is opgehaald en direct in gebruik genomen door de verschillende teams.

Goed om nog even stil te staan bij hoe we graag zien dat deze kleding gebruikt wordt.

Hummel

Er zijn allereerst nog een aantal teams die in Hummel kleding lopen, dit zal gedurende de komende 2 seizoenen worden uitgefaseerd voor de nieuwe STANNO kleding.
We vragen hier begrip voor omdat we deze overeenkomsten ook zo met de betreffende shirtsponsor hebben gesloten.

Stanno

De meeste teams worden of zijn voorzien van Stanno kleding. Voor deze kleding zijn een aantal regels opgesteld om mee om te gaan. De kleding is eigendom van Sparta Nijkerk.

Graag hier als coördinator, trainer, leider, speler én ouders goed mee omgaan en op toezien!

1. Wedstrijd kleding Stanno (shirt, broek en sokken) zijn t/m JO19 in het beheer van de betreffende speler zelf. De kleding is eigendom van Sparta Nijkerk.
    Uitzondering selectie JO19-1, deze shirts hebben een nummer.
  2. Deze kleding hoeft dus einde seizoen niet te worden ingeleverd bij trainer/leider.
  3. Keepersset bij teams zonder vaste keeper wordt einde seizoen WEL
  4. Past de kleding niet meer => via website Sparta Nijkerk andere maat aanvragen.
    Nabestelling kleding
  5. Kleding kapot, kwijt? => via website Sparta Nijkerk nieuw shirt/ broek/ sokken aanvragen.
    Factuur is voor betreffende speler. Nabestelling kleding
  6. Het is niet toegestaan om de naam van de speler in het shirt te strijken, schrijven.
    Een label plaatsen die eenvoudig kan worden verwijderd zonder het shirt te beschadigen is toegestaan.
  7. Stoppen met voetbal bij Sparta Nijkerk => via website Sparta Nijkerk kan je een inlevermoment aanvragen, eerder geen vrijgave voor overschrijving of stoppen. Contributie blijft doorlopen tot moment van inleveren. Nabestelling kleding
  8. Wedstrijdkleding Stanno wordt enkel gebruikt tijdens (oefen)wedstrijden van Sparta Nijkerk en georganiseerde toernooien met het betreffende team of (supporters)vereniging.