23 juli 2021

Zaterdag 7 augustus: Afsluiting Harry Hamstra Cup (inschrijving verplicht)!

Zaterdag 7 augustus zal de afsluiting van het fameuze toernooi om de Harry Hamstracup op de Ebbenhorst plaatsvinden.

12:30   vv DOVO – vv IJsselmeervogels

15:00   vv Sparta Nijkerk – DVS’33 Ermelo

Het volledige programma van het toernooi is terug te vinden in het persbericht elders op deze site,

Fantastische affiches natuurlijk en zeker de moeite waard om bij te wonen. U bent dan ook van harte welkom, de toegang is gratis, maar in verband met de geldende maatregelen is er een inschrijvingsplicht en een maximumaantal bezoekers van toepassing. Verder dient de 1,5 meter afstand gerespecteerd te worden, onder andere door gebruik te maken van de witte stippen rondom het veld. Voor de horeca geldt de bekende regel: zitten en ook hier voldoende afstand.

Inschrijven kan via de onderstaande link. De bevestiging die u ontvangt dient als toegangsbewijs. Let op: vol = vol !!

Graag tot 7 augustus!

Bestuur VV Sparta Nijkerk