BusinessClub

Briljantensponsor
Diamantensponsor

Sponsormogelijkheden

U, als ondernemer, weet dat het steeds belangrijker is om uw bedrijf ook maatschappelijk te profileren.
BusinessClub Sparta Nijkerk biedt u vele mogelijkheden om in contact te komen met collega ondernemers en uw bedrijf onder de aandacht te brengen van uw doelgroep.

Als sponsor bent u van harte welkom in ons Van den Tweel Vastgoed Businesshome tijdens ons ”middagje Sparta”. Daarnaast organiseert de BusinessClub gedurende het seizoen activiteiten exclusief voor BusinessClub-leden. Voldoende redenen dus om u aan te sluiten bij een van de grootste en (volgens ons) gezelligste bedrijvenclub in de regio. Waar voetbal en zaken vaak hele mooie één-tweetjes met elkaar vormen.

Onze sponsoren hebben de mogelijkheid zich uitgebreid te profileren op en rond onze
accommodatie “De Ebbenhorst”.

Wij bieden verschillende sponsorpakketten:

Bronzen Leeuw

U kunt al voor een klein bedrag bronssponsor worden bij Sparta Nijkerk. Voor een bedrag per jaar dat lager is dan de kosten voor een gemiddelde advertentie, heeft u al direct toegang tot diverse faciliteiten om te netwerken en uw bedrijf bekendheid te geven in een sportieve ambiance.

• 2 Clubcards die toegang geven tot het sportpark en het Van Den Tweel Vastgoed Businesshome bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Vermelding op videopresentatie in ons Businesshome.
  • Vermelding in jaarlijkse presentatiegids.
  • Vermelding op de website van de BusinessClub met verwijzing naar bedrijfswebsite.

Zilveren Leeuw

Indien u met uw bedrijf ook zichtbaar aanwezig wilt zijn langs het veld op onze accommodatie, kies dan voor zilversponsor. Bij dit pakket krijg u naast de faciliteiten van het bronspakket ook de beschikking over een reclamebord aan het hoofdveld.

• 3 Clubcards die toegang geven tot het sportpark en het Van den Tweel Vastgoed Businesshome bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Vermelding op videopresentatie in ons Businesshome.
  • Vermelding in jaarlijkse presentatiegids.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 500 bij 80 cm.

Gouden Leeuw

Voor nog meer exposure is het goudpakket zeker aan te raden. Hierbij is uw bedrijfsnaam nog prominenter aanwezig langs het hoofdveld en wordt er voor u een 1/2 pagina gereserveerd in de jaarlijkse presentatiegids.

• 4 Clubcards die toegang geven voor 4 personen tot het sportpark en het Van Den Tweel Vastgoed Businesshome bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Vermelding op videopresentatie in ons Businesshome.
  • Vermelding in jaarlijkse presentatiegids: 1/2 advertentiepagina.
  • Vermelding op sponsorbord bij entree sportpark.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 10 x 1,3 meter.

Diamanten Leeuw

Als diamantsponsor bij Sparta Nijkerk maakt u optimaal gebruik van de vele mogelijkheden die er zijn om uw bedrijf een podium te geven bij de grootste voetbalvereniging van de gemeente Nijkerk.

• 5 Clubcards die toegang geven voor 5 personen tot het sportpark en  het Van Den Tweel Vastgoed Businesshome bij thuiswedstrijden, incl. aantal consumpties.
  • Inschrijving op de nieuwsbrief van de BusinessClub.
  • Logo op de nieuwsbrief van Sparta Nijkerk.
  • Vermelding op videopresentatie in ons Businesshome.
  • Vermelding in jaarlijkse presentatiegids: 1/1 advertentiepagina.
  • Vermelding  op sponsorbord bij entree sportpark.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 500 bij 80 cm.
  • Reclamebord aan het hoofdveld van 10 x 1,3 meter.
  • Vermelding op de homepage van website van v.v. Sparta Nijkerk.

Kledingsponsor

Naast de diverse sponsorpakketten bieden wij ook de mogelijkheid om kledingsponsor te worden van een van de teams. Hierbij wordt een volledig team voorzien van een clubtenue waarop uw bedrijfsnaam wordt vermeld. Zo bent u niet alleen aanwezig op de Sparta accommodatie maar ook op de velden bij andere verengingen. Onze relatiemanagers informeren u graag over de mogelijkheden. Klik hier voor de desbetreffende contactgegevens.

Reclamebordsponsor

Hiervoor zijn diverse opties beschikbaar, waar onze relatiemanagers u graag over informeren. Klik hier voor de desbetreffende contactgegevens.