BusinessClub

Briljantensponsor
Diamantensponsor

Historie

In 1995 is de Stichting BusinessClub Sparta Nijkerk opgericht. Bedrijven en instellingen kunnen jaarlijks in deze stichting participeren. In eerste instantie richt de BusinessClub zich op het ondersteunen van de doelstellingen van de v.v. Sparta Nijkerk. Op dit moment hebben ca. 175 bedrijven hun naam verbonden aan de vereniging.

Van Den Tweel Vastgoed Businesshome

In ons Van den Tweel Vastgoed Businesshome ontvangen wij u iedere thuiswedstrijd met een drankje en een hapje en kunt u contact leggen met de overige sponsoren. Een goede ontmoetingsplaats voor formele en informele gesprekken waar gezelligheid de boventoon viert.

Verder organiseert de BusinessClub gedurende het voetbalseizoen leuke, interessante activiteiten/evenementen exclusief voor leden van de BusinessClub.

Kortom, sponsoring is een uitstekende mogelijkheid om uw netwerk uit te breiden. Daarnaast ondersteunt u het sportieve talent bij vv. Sparta Nijkerk.