06 december 2023

Banketstaven actie Sparta Nijkerk VR1

Beste clubgenoten, sponsors en fans,

Om ons trainingskamp / diverse activiteiten te financieren (*waarbij speelsters altijd 50% zelf bijdragen), verkopen wij overheerlijke banketstaven!
Lekker thuis bij de koffie of thee tussen de feestdagen door, voor bij het kerstfeest of voor ondernemers om aan te bieden aan werknemers of collega’s.

1 banketstaaf voor 6 euro.
2 banketstaven voor maar 10 euro.

De banketstaven worden persoonlijk bij u thuis of op de zaak bezorgd door de speelsters van Sparta Nijkerk VR1 (Nijkerk e.o.). U kunt in het bestelformulier zelf een voor u geschikt bezorgmoment aangeven. Bovendien is er op zaterdag 16 december de mogelijkheid om uw banketstaven af te halen bij Sparta Nijkerk.

Of scan de QR code.

Alvast dank namens alle speelsters van Sparta Nijkerk VR1.