21 september 2023

Bestel nu je Sparta Nijkerk uitshirt

Wil jij ook het prachtige nieuwe uitshirt van Sparta Nijkerk? Dat kan nu! We werken hiervoor met een voorinschrijving i.v.m. besteleenheden bij de leverancier.
De levertijd is namelijk 12 weken dus doen wij graag de bestelling zo compleet mogelijk.

Goed nieuws! We hebben inmiddels de minimale bestelhoeveelheid bereikt, dus de order gaat sowieso de deur uit!

Je hebt nog t/m 23 september (aanstaande zaterdag) om jouw shirt bij ons te bestellen en dan dus bij de eerste levering te zitten!

De prijs van het shirt is € 39,- voor de kindermaten (116 t/m 164) en € 45,- voor de volwassenen. Deze prijs is inclusief bedrukking (Vd Tweel, Fortius, Ekris BMW, Sparta logo en eventueel rugnummer)

Schrijf je in via de onderstaande link.

Met vragen kun je terecht bij de supportersvereniging in de fanshop of via supportersvereniging@vvspartanijkerk.nl