Hiermee wil ik mijn dank betuigen voor de hulp die ik kreeg na mijn val bij Sportlust’46.
Ook bedankt voor de bloemen die bezorgd werden namens het bestuur van Sparta Nijkerk en de Supportersvereniging.
Ook de kaart van de A-selectie en begeleiders en ook de kaarten van enkele supporters deed mij goed.
Speciale dank voor Daphne Tijsseling voor haar hulp. Nogmaals hartelijk dank.
Aartje van den Akker