10 juli 2020

Mariska van Omme – Ruitenbeek overleden

Donderdagochtend (9 juli) kregen wij het verschrikkelijke nieuws dat voormalig bestuurslid van de SV, Mariska van Omme – Ruitenbeek de nacht daarvoor is overleden aan een hartstilstand.

Mariska was van juli 1997 tot november 2010 algemeen bestuurslid van de SV.

Op haar LinkedIn profiel heeft zij zelf beschreven;

“Met veel plezier heb ik deel uitgemaakt van de supportersvereniging van VV Sparta Nijkerk.
Het hoogtepunt was toch wel het organiseren van een prachtige jubileum voor “mijn” vereniging. Het maken van een heel mooi boek, het organiseren van een reünie en afsluitend met een grandioos feest!”

Naast haar rol in het 75-jarig jubileum van de club, is Mariska jarenlang betrokken geweest bij het uitbrengen van de presentatiegids.

Wij wensen Daan, de kinderen, familieleden en vrienden heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies.

Bestuur Supportersvereniging vv Sparta Nijkerk