NK Penalty schieten 2024

Wellicht is de informatie al doorgesijpeld, v.v. Sparta Nijkerk is de gastheer voor de finaledag van het NK Penaltyschieten 2024. De finale zal zijn op zaterdag 29 juni 2024

In overleg met de organisatie, oud Sparta trainer Berry v.d. Biezen, is besloten ook een (interne) voorronde te organiseren voor alleen teams van Sparta Nijkerk.

Unieke kans om je te plaatsen voor de finaledag NK Penaltyschieten op zaterdag 29 juni aanstaande bij onze mooie club. Iedereen kan voor deze voorronde gratis inschrijven !

Datum voorronde: woensdag 8 mei van 16.30 – 19.00 uur

Voor wie? Teams O8 t/m O17

Team: max 5 spelers (dezelfde leeftijdscategorie) met begeleider

Kosten: gratis deelname!

Vanuit één team (4 of 5 leden) mogen meerdere teams opgegeven worden. Een begeleider bij elk team is wel een voorwaarde.

LET OP: Elk team neemt zelf een keeper mee, die zelf ook penalty’s gaat schieten. Denk hier dus goed aan bij het samenstellen van jouw team!

en gebruik het wachtwoord SPARTA080524

Vragen kunnen dan ook naar info@nkpenaltyschieten.nl of via whatsapp 06 28 68 51 98.

LET OP! Je kunt je aanmelden tot 1 mei aanstaande!

Overige informatie vind je op www.nkpenaltyschieten.nl