04 december 2019

Online verkoop kaarten bekerwedstrijd Sparta Nijkerk – NAC

Voor de TOTO KNVB-beker van 18 december 19.45 uur is het inmiddels ook mogelijk de kaarten online te kopen.

De toegangsprijs voor deze wedstrijd is vastgesteld op €5,00 p.p. (alle leeftijden) en €7,00 voor tribuneplaatsen (300 stuks). Voor deze wedstrijd is bepaald dat zowel leden, niet-leden, vrijwilligers en sponsors entree betalen.
NB: voor online kaartverkoop worden transactiekosten van €0,80 in rekening gebracht.

Wij raden aan om zoveel mogelijk gebruik te maken van de voorverkoop om drukte aan de kassa’s te voorkomen, op de bekeravond zelf. Er zal een aparte ingang zijn voor de bezitters van toegangskaarten uit de voorverkoop. Hoewel er een ruim aantal toegangskaarten beschikbaar is, zijn wij wel aan een maximum gebonden.

Voorverkoop kan op drie verschillende manieren:

1. Vanaf zaterdag 30 november verkrijgbaar bij Boekhandel Roodbeen, Plein 5 in Nijkerk.
  2. Kantine Sparta Nijkerk
    Donderdag 5 december van 19.30 uur tot 23.00 uur
    Zaterdag 7 december van 12.00 uur tot 14.00 uur en daarna in het kassahokje bij de entree
    Dinsdag 10 december van 19.30 uur tot 22.00 uur