07 januari 2023

Staande ovatie voor Aalt Hop bij 75 jarig jubileum

In een gezellig drukke kantine proostte het bestuur van Sparta Nijkerk afgelopen vrijdagavond op het nieuwe jaar. Voorzitter Johan Evers kwam in zijn befaamde nieuwjaarsspeech niet alleen terug op het  afgelopen jaar maar nam de leden ook alvast mee in de plannen voor 2023. Naast de sportieve uitdagingen staat er weer veel te gebeuren bij de club. Eind van deze maand wordt er een aanvang gemaakt met de renovatie van het T-veld, daarna komen Perron 31 en de bestaande kleedkamers aan bod voor een opknapbeurt maar zal er ook een behoorlijk stuk nieuwbouw plaatsvinden (10 kleedkamers en uitbreiding van het Businesshome). Kortom, Sparta Nijkerk blijft volop in beweging.

De Nieuwjaarsreceptie wordt steevast ook aangegrepen om de jubilarissen van dit jaar in het zonnetje te zetten. Maar liefst 18 leden mochten naast de bloemen en de bijbehorende oorkonde de welgemeende felicitaties in ontvangst nemen. Daarbij werd de show uiteindelijk gestolen door Aalt Hop (85). De jubilaris wist zich nog glashelder een aantal hoogtepunten voor de geest te halen en kreeg van de aanwezigen als blijk van waardering een dik verdiende staande ovatie.  Het bleef uiteraard nog lang gezellig op De Ebbenhorst.

De jubilarissen van Sparta Nijkerk (Foto: Arjen Gerritsma)

Aalt Hop, 75 jaar lid van Sparta Nijkerk (Foto Arjen Gerritsma)

75 JAAR LID

• Aalt Hop