14 december 2023

Support onze vrouwen naar de kwartfinale!

Beste Spartanen, helaas gaat de wedstrijd van Heren 1 zaterdag niet door, maar dat hoeft niet te betekenen dat jullie je middagje Sparta Nijkerk moeten missen.
Om 17:00 uur speelt Sparta Nijkerk VR1 namelijk thuis op het hoofdveld in de 1/8e finale van de beker tegen zondag eersteklasser Woezik VR1.
Een uitgelezen kans om onze Vrouwen massaal te komen supporten en met eigen ogen te zien hoe het vrouwenvoetbal bij Sparta Nijkerk leeft en zich ontwikkeld heeft de afgelopen jaren.

Wil je iets extra’s? Dan nodigen we je van harte uit voor ons Klap&Hap arrangement in de Business Club van Sparta Nijkerk. Er is nog plek genoeg!
Je ondersteunt hiermee niet alleen het vrouwenvoetbal bij Sparta Nijkerk, maar ontmoet ook speelsters, staf en andere genodigden onder het genot van een lekkere pizza en iets te drinken.
Het Klap&Hap arrangement/programma dat wij aanbieden is als volgt:

16:45 uur Ontvangst
17:00 uur Aanvang wedstrijd Sparta Nijkerk VR1 – Woezik VR1, zitplaats Business Tribune.
18:45 uur Einde wedstrijd
19:00 uur Pizza en drankjes in Business Club, ontmoeting met Vrouwen 1 speelsters, staf en andere genodigden.
21:00 uur Einde

Kosten:
€ 12,50 pp inclusief pizza en drankjes.
Klap & Hap wordt mede georganiseerd om Sparta Nijkerk VR1 financieel te ondersteunen in hun teamactiviteiten (*waarvan speelsters altijd zelf minimaal 50% zelf financieren), zoals het trainingskamp naar Albufeira in januari. Uw extra ondersteuning hierin is van harte welkom middels een vrije gift.

Twijfel niet en reserveer nu snel nog je ticket(s)