09 november 2020

Rabobank ClubSupport

Afgelopen maand oktober heeft v.v. Sparta Nijkerk wederom deelgenomen aan de RABO ClubSupport actie. Rabobank leden konden via o.a. de Rabo app een stem uitbrengen op hun favoriete vereniging of stichting. Door Rabobank Randmeren (Nijkerk, Ermelo, Bunschoten, Putten en Harderwijk) waren 195 deelnemers ingeschreven die tezamen € 70.000,– konden verdelen.

Dat Sparta Nijkerk er in Nijkerk en omgeving goed op staat werd donderdagavond tijdens de prijsuitreiking wel duidelijk. Door onze club werd een mooie 4e plaats behaald wat goed was voor € 1.078,12 uit de prijzenpot.

Van de opbrengst zal o.a. een elektrische ballenpomp voor het nieuwe ballenhok worden aangeschaft.

Namens het bestuur van v.v. Sparta Nijkerk bedanken we Rabobank Randmeren voor de financiële bijdrage.