05 april 2021

Vrienden/vriendinnenweek bij Sparta Nijkerk van 12 t/m 15 april

Is uw kind geïnteresseerd in voetbal en wil hij of zij graag een keer mee doen met een vriendje of vriendinnetje?

In de week van 12 april 2021 (wk 15) kan uw kind met een vriendje/vriendinnetje meetrainen om kennis te maken met het spelletje, het voetbalcomplex en andere leeftijdgenootjes.

Er is een onbeperkte inschrijving, dat betekent dat uw kind altijd welkom is.

Informeer bij (de ouders) van het vriendje/vriendinnetje op welke dag, hoe laat en waar uw kind aanwezig moet zijn. De tijdstippen wisselen namelijk per team, per dag.

Aanmelden

Dit is een initiatief in samenwerking met Sjors Sportief binnen de Gemeente Nijkerk. Aanmelden gaat via hun website.