28 augustus 2018

Blok 3 Voetbal Academie Sparta Nijkerk start op 11 September

Op 11 September start de Voetbalacademie Sparta Nijkerk met een nieuw blok van 10 lessen.

De Voetbal Academie Sparta Nijkerk gaat spelers individueel verder helpen met het ontwikkelen van technische vaardigheden. Op De Ebbenhorst hebben de spelers vanaf dit moment weer de mogelijkheid om te werken aan hun coördinatie, technische, tactische fysieke en mentale aspecten van het voetbal.

Plezier, enthousiasme en het geven van individuele aanwijzingen zijn voor ons de reden om elke week weer met zoveel energie training te geven voor de Voetbal Academie Sparta Nijkerk. Van ouders en spelers krijgen we zoveel fijne reacties dat onze motivatie om hier mee door te gaan alleen maar groter is geworden. Het plezier op de koppies van de spelers is zo mooi om te zien. We proberen zoveel mogelijk structuur te geven tijdens de trainingen. We merken dat de basis goed moet zijn zodat spelers weten waar ze aan toe zijn. Vanuit die basis proberen wij met nieuwe oefeningen te komen, net een andere benadering te vinden of soms helemaal los te gaan (in de goede zin van het woord). De trainers van de Voetbal Academie geven inmiddels ook al jaren techniek training en doen dat met heel veel enthousiasme. We vormen een mooi team dat er elke week alles aan doet de training te laten slagen. Inmiddels zijn er al heel veel spelers van Sparta Nijkerk die deel nemen aan onze trainingen. We gaan ervoor onze expertise en het enthousiasme wat in ons zit over te blijven brengen! Misschien zien wij elkaar bij De Voetbal Academie Sparta Nijkerk.

Begeleiding en programma

De trainingen worden georganiseerd op dinsdag en vrijdag tussen 16.00 – 20.00 uur en staan onder leiding van onze professionele trainers, waarbij de Voetbal Academie Sparta Nijkerk zal worden ondersteund door de Ajax Coaching Academy.

Vooralsnog gelden de volgende trainingstijden per lichting:

TRAININGSDAGEN

Dinsdag

• 16.00 – Mini’s, JO8, JO9 en JO10
  • 17.00 – Mini’s, JO8, JO9, JO10 ,  JO11 en MO11

Vrijdag

• 16.00 – Mini’s, JO8 en JO9
  • 17.00 JO10/11, JO12 en MO11
  • 18.00 JO13/14, JO15, Mo13 en MO15

Per seizoen komen er vier blokken van 10 trainingen, waarvoor geïnteresseerde jeugdleden zich kunnen inschrijven. Starten na aanvang van een blok is niet mogelijk, er moet dan gewacht worden tot een volgend blok. De kosten, per blok van tien trainingen, bedragen € 27,– voor spelers uit selectieteams. Voor spelers uit de overige teams (breedtesport) geldt een gereduceerd tarief van €19,50. Dit onder andere omdat selectiespelers met hun team reeds vaker trainen.

INSCHRIJVEN

Aanmelden voor de voetbalacademie kan via het online aanmeldformulier. Let op, alleen volledig formulier is ontvangen én is betaald is de aanmelding compleet.

Mocht je al eerder deelgenomen hebben en verder willen, laat het ons dan via een e-mail weten.

gertjanbuitink@gmail.com