09 februari 2022

Goes – Sparta Nijkerk te volgen via livestream

Zaterdag a.s. begint de competitie weer met de belangrijke uitwedstrijd tegen Goes. Naast de belangrijke drie punten staat ook de eerste periodetitel op het spel.  Deze inhaalwedstrijd betreft namelijk de laatste wedstrijd uit de eerste periode en verschillende teams maken nog kans op deze titel. Het zou wel eens op doelsaldo beslist kunnen worden.

Om deze wedstrijd live te kunnen volgen verzorgt Ely Hackman zaterdag een livestream vanuit Goes. De link komt vrijdagavond beschikbaar en zal dan worden gecommuniceerd op de website. De kantine is open (toegang volgens de huidige coronaregels) en de wedstrijd zal getoond worden op een groot scherm!

Of anders via de website van Nijkerk Nieuws