28 juni 2022

Harry Hamstra Cup luidt seizoen 2022/2023 in

De Harry Hamstra Cup speelt een prominente rol in de voorbereiding van de topclubs uit de regio. In de laatste week voordat de competities weer van start gaan, spelen tweede divisieclubs vv IJsselmeervogels, sv Spakenburg en Kozakken Boys met derde divisionisten DVS’33 Ermelo, vv DOVO en v.v. Sparta Nijkerk om de prestigieuze titel van de Harry Hamstra Cup.

Het moet het topamateurtoernooi in de voorbereiding op de competitie zijn. Dat betekent dat er een toernooi moet worden samengesteld met topamateurclubs uit de tweede en derde divisie van het amateurvoetbal. De organisatie van de Harry Hamstra Cup slaagt hier inmiddels jaarlijks in en zo wordt ervoor gezorgd dat het seizoen jaarlijks met prachtige wedstrijdaffiches wordt ingeluid. Hieronder een paar voorbeelden van niet mis te verstane wedstrijden sv Spakenburg – Sparta Nijkerk, vv IJsselmeervogels – DVS’33 Ermelo.

Er worden wedstrijden gespeeld op verschillende iconische sportcomplexen, zoals een prachtig eerste voetbalweekend op sportpark de Westmaat met op vrijdagavond een wedstrijd aan de blauwe zijde en op zaterdag wedstrijden aan de rode zijde van het sportpark. Doordeweeks zijn er wedstrijden op onder andere sportpark Panhuis in Veenendaal en sportpark de Zwaaier in Werkendam.
Dit jaar is vv DOVO de titelverdediger van het prestigieuze toernooi. De grote vraag is kunnen de Veenendalers wederom voor een enorme stunt zorgen of wordt het toernooi dit jaar een prooi voor één van de andere topploegen. De ontknoping is op 6 augustus 2022 op Sportpark de Ebbenhorst.

Wilt u ook weten hoe u club er voor staat op de drempel van het nieuwe seizoen. Koop dan eenmalig een ticket van €5,-, bezoek daarmee iedere wedstrijd van de Harry Hamstra Cup, doe mee aan een prachtige verloting, en sponsor tegelijkertijd het goede doel ‘verminderen negatieve gevolgen chemo via Vrienden van Meander Medisch Centrum’ dat aan de Harry Hamstra Cup is verbonden. Mooier kan toch niet, VOETBAL, PRIJZEN EN EEN GOED DOEL steunen, voor maar €5,-! Dat is de Harry Hamstra Cup.