In onderling overleg hebben de OJK organisatie en het Sparta bestuur besloten om het OJK toernooi as zaterdag gewoon door te laten gaan.
Vrijdag om 12 uur vindt er nog een laatste evaluatie plaats. Mochten de verwachte weersomstandigheden zodanig zijn dan kan alsnog besloten worden dat het toernooi wordt afgelast.
Ook tijdens de dag zelf kan nog worden ingegrepen indien gewenst.
Drink voldoende de gehele dag en zoek zoveel mogelijk de schaduw op.
Er zijn 4 extra waterpunten op het Ebbenhorst terrein waar de gehele dag water kan worden getapt.
Neem als team zelf waterflesjes, waterzakken, emmers, etc. mee om zoveel mogelijk te kunnen drinken en af te koelen
Daarnaast is de open feesttent beschikbaar om in de schaduw te kunnen verblijven. Ook is het mogelijk om als team een partytent mee te nemen.
We hopen op een sportieve, gezonde en veilige dag.
OJK organisatie en Sparta bestuur.