26 september 2022

Sparta Nijkerk online! Gebruik jij de app al? Superhandig!

De Voetbal.nl app, je hebt er vast eerder over gehoord. In de app kan je het wedstrijdprogramma voor de competitie en beker vinden, de poulestanden én de uitslagen. Superhandig!

Naast beker- en competitie staan ook de oefenwedstrijden erin. Zo heb je echt jouw volledige wedstrijdprogramma in één app staan. Ook zie je in de app terug in welk team je bent ingedeeld voor het nieuwe seizoen.

Clubberichtjes ontvang je via de app

Daarnaast gaan de club (en wellicht jouw teammanager) ook direct via de Voetbal.nl berichten sturen. Soort what’s app berichtjes maar dan echt alleen over de club. Als een wedstrijd bijvoorbeeld wordt afgelast, weet je meteen hoe laat er in de zaal getraind wordt. En je ziet naast het wedstrijdprogramma ook alle activiteiten terug in de app. De ledenvergadering, het kampioensfeest en de jaarlijkse BBQ… zo hoef je niks te missen! En zeker niet onbelangrijk, in de app zie je ook alle vrijwilligerstaken terug en kun je zelf aangeven wat jij voor de club wilt doen! Al met al, superhandig om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen je team en Sparta Nijkerk afspeelt.

Heb jij de app al? Top! Zo niet, download de app dan nu gratis.

Omdat wij er als club voor kiezen om de Voetbal.nl app in te zetten om jou te bereiken, vragen we je eigenlijk maar één ding te doen: download de app. Want alleen dan kunnen we jou benaderen over clubnieuws.