Fout maar goud BINGO!

Woensdagavond 24 april organiseren de speelsters van VR1 de ‘fout maar goud’-BINGO!🪩 Het belooft een leuke en gezellige avond te worden en iedereen is van harte welkom! De speelsters van VR1 hebben naast sportiviteit en prestatiegerichtheid de binding tussen en met alle Spartanen hoog in het vaandel staan. Daarom organiseren ze deze gezellig avond voor jong- en oud.

Meld je aan via het mobiele nummer op bijgaande flyer, maak kans op fantastische prijzen en steun met jouw deelname de meiden- en vrouwen van Vrouwen 1!🧡🖤

Aanmelden kan ook via het voldoen van het volgende betaalverzoek:

We registreren dan je naam voor deelname!

Koningsspelen

Europacuptoernooi

Update 7 april 2024:

De organisatie voor het Europacuptoernooi is weer in volle gang.

Het toernooi wordt gehouden op vrijdag 10 mei a.s. en is voor onze leden vanaf de mini’s tot en met de O13.

Aanmelden kan tot en met 28 april a.s. Informatie over het aanmelden en de betaling volgt binnenkort via de jeugdcoördinator/trainer/leider.

Hou de mail en de telefoon in de gaten!

Namens de organisatie,
Alwin van de Wate

Kampioensfeest ;-)

Laatste thuiswedstrijd met aandacht voor vertrekkende spelers/staf met feestje na afloop.

Medewerkersavond

Het voetbalseizoen 2023/2024 loopt weer ten einde. We willen dan ook alle medewerkers en hun echtgenoot/echtgenote/partner bedanken voor hun inzet door een BBQ aan te bieden. Deze BBQ-avond wordt op vrijdagavond 31 mei 2024 gehouden vanaf 18.30 uur in de kantine. De avond eindigt rond 22.30 uur.

Wij vragen jullie op het aanmeldingsformulier om je naam en emailadres en je functie in seizoen 2023/2024 en indien bekend je functie in seizoen 2024/2025 te vermelden. Ook graag aangeven of je echtgenoot/echtgenote/partner meekomt. Ook kan je eventuele dieetwensen aangeven.

Graag aanmelden via onderstaand formulier uiterlijk zaterdag 25 mei 2024!

Aanmelden medewerkersavond

Laat weten of jouw partner mee komt(Vereist)

Lukt het niet met bovenstaand formulier, dan kunnen jullie ook een mail sturen naar henkwallet58@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Sparta Nijkerk

Het Nationale Voetbalweekend 31 mei, 1 en 2 juni

Schoolvoetbaltoernooi op “De Ebbenhorst”

Final leagues

40e OJK-toernooi

Zaterdag 30 maart zijn de inschrijflijsten voor het 40e A+B Adviesgroep / OJK toernooi weer in de hal bij de kantine geplaatst.
Hierop kan een team dat zich wil meten met de andere teams en de strijd aan wil gaan voor 1 van de 3 wisselbokalen, zich inschrijven.
Er wordt zoals vanouds gestreden in een van de 3 categorieën: OJK, OLK of OWK.

In een eerder bericht hier op de Sparta site hebben we al aangegeven dat er toch enige binding vanuit heden of verleden met Sparta Nijkerk moet zijn of zijn geweest.
Dit om het aantal teams wat we kwijt kunnen in kleedkamers en tegelijkertijd op de velden enigszins beheersbaar te houden.
En ander belangrijke wijziging is dat voor het eerst in 40 jaar het inschrijfgeld verhoogd is van € 25,- naar € 40,- (hoe toepasselijk), dit om wat extra activiteiten te kunnen ontplooien t.b.v de 40e editie!

Finale NK Penaltyschieten

Wellicht is de informatie al doorgesijpeld, v.v. Sparta Nijkerk is de gastheer voor de finaledag van het NK Penaltyschieten 2024. De finale zal zijn op zaterdag 29 juni 2024

In overleg met de organisatie, oud Sparta trainer Berry v.d. Biezen, is besloten ook een (interne) voorronde te organiseren voor alleen teams van Sparta Nijkerk.

Unieke kans om je te plaatsen voor de finaledag NK Penaltyschieten op zaterdag 29 juni aanstaande bij onze mooie club. Iedereen kan voor deze voorronde gratis inschrijven !

Datum voorronde: woensdag 8 mei van 16.30 – 19.00 uur

Voor wie? Teams O8 t/m O17

Team: max 5 spelers (dezelfde leeftijdscategorie) met begeleider

Kosten: gratis deelname!

Vanuit één team (4 of 5 leden) mogen meerdere teams opgegeven worden. Een begeleider bij elk team is wel een voorwaarde.

LET OP: Elk team neemt zelf een keeper mee, die zelf ook penalty’s gaat schieten. Denk hier dus goed aan bij het samenstellen van jouw team!

en gebruik het wachtwoord SPARTA080524

Vragen kunnen dan ook naar info@nkpenaltyschieten.nl of via whatsapp 06 28 68 51 98.

LET OP! Je kunt je aanmelden tot 1 mei aanstaande!

Overige informatie vind je op www.nkpenaltyschieten.nl