Nico Fiegen stopt als voorzitter bij de BusinessClub van Sparta Nijkerk: ‘De vereniging is onder mijn huid gaan zitten’

[NIJKERK] Op 31 december 2025 is het precies twintig jaar geleden dat Nico Fiegen na een Spartaanse bestuurscrisis voorzitter werd bij de BusinessClub van Sparta Nijkerk nadat hij er net 15 jaar als bestuurslid en voorzitter van Korfbalvereniging Sparta Nijkerk op had zitten. Het is ook de datum dat hij die taak neerlegt. Voor het bestuur is de BusinessClub dan ook op zoek naar nieuwe bestuursleden en een nieuwe voorzitter.

door Maranke Pater

De BusinessClub van Sparta Nijkerk was twee decennia geleden nog lang niet zo strak vormgegeven als nu. Om hier verandering in te brengen had Nico hulp nodig, die hij vond bij Hans Appeldoorn en Dirko van Essen van toenmalig hoofdsponsor Covebo. ,,Hans en Dirko wilden namens hun werkgever Sparta Nijkerk gaan sponsoren en substantieel bijdragen om van de BusinessClub een succes te maken. We wilden een eigen ‘honk’ hebben en niet iedere wedstrijd in de bestuurskamer staan. Sparta had te maken met een ruimtegebrek. De eerste reactie van de club was dus ook eigenlijk of we nu echt niets anders te doen hadden dan het bouwen van een Businesshome. Sparta Nijkerk had net op dat moment echter net een aantal nieuwe kleedruimtes gebouwd en ik zag wel mogelijkheden om op dat platte dak te bouwen”.

Een middagje Sparta

Toen er groen licht kwam voor de bouw van de businesshome is veel gebeurd op basis van zelfredzaamheid. ,,Evan Kroon was de aannemer en hij heeft ons werkelijk fantastisch geholpen. Hij gaf ons bijvoorbeeld de ruimte om veel met eigen mensen te doen, veel te realiseren met behulp van sponsors maar stelde ook heel genereus zijn werkplaats voor onze mensen open!! Tijdens de bouw kwam ineens het besef: ‘het wordt een dijk van een Businesshome maar hoe gaan we die ooit vol krijgen?’. Op dat moment waren er nog veel minder BusinessClubleden. In ieder geval te weinig om een Businesshome mee te vullen. Dankzij het enthousiasme van een groep mensen hebben we ervoor gezorgd dat vanaf dag 1 het Businesshome volgetrokken werd. Iedere zaterdag werd het ‘the place to be’. Ons ‘honk’ is nu zelfs zo gegroeid dat het soms niet comfortabel is als iedereen binnen staat en we alweer toe zijn aan een uitbreiding.” Nico weet waar de kracht ligt van de BusinessClub: ,,Onbewust hebben we er op gestuurd dat de BusinessClub bestond uit een dwarsdoorsnede van ondernemers: we hebben jonge ondernemers en oudere ondernemers, mannen en vrouwen. Kleine ondernemers en grote ondernemers. Dat is net iets anders dan dat ik bij de andere voetbalverenigingen tegenkom, daar zijn het overdreven gesteld voornamelijk oude grijze mannen die sigaren roken en jonge jenever drinken. Waar mensen alleen komen om hun gezicht te laten zien. Bij ons is dat nooit het geval geweest. We kijken altijd goed uit dat er niet mensen naar binnen glippen die niks bij ons te zoeken hebben maar we knikkeren ook niet er zomaar uit. De BusinessClub is een succes geworden. We doopten de middag om tot het Middagje Sparta Nijkerk. Een beetje gejat van NAC Breda. Voetbal kijken, een biertje drinken en samen genieten van een buffet.”

‘Spartanen worden sponsors, sponsors worden Spartanen’

De BusinessClub organiseert een aantal keer per jaar een activiteit. ,,Maar ook de uitwedstrijden tegen streekgenoten als Spakenburg en IJsselmeervogels zijn fantastische uitstapjes geweest. De wedstrijden in dat dorp zijn enorm populair onder de ondernemers. Wat is er leuker dan een wedstrijd tussen de rooien en de blauwen en Sparta Nijkerk? En daar kwam Eemdijk ook nog eens bij. Ik heb altijd met volle teugen genoten van die uitjes. We zijn met de ondernemers met de boot gegaan, maar ook met de fiets, met een bus, met een paardentram. Ook de KNVB-wedstrijden waren geweldig. Vooral de wedstrijd tegen Fortuna Sittard, ADO Den Haag en NAC. Het waren onvergetelijke avonden échte hoogtepunten. Toen Sparta Nijkerk tegen Excelsior speelde (toen ook al eredivisionist!)  haalden we de volgende ronde en zijn we na het sponsordiner voorafgaand aan de wedstrijd in een oranjemars van het Koetshuis naar Sparta gelopen. Iedereen had een oranje Sparta-sjaal om. We leken de oranjemars van het Nederlands Elftal wel.” De BusinesClub startte met verschillende pakketten, van brons, zilver, goud, diamant tot briljant. ,,We hebben hoofdsponsoren, verenigingssponsoren en damessponsoren. Al naargelang het sponsorbedrag oploopt, wordt het edelmetaal duurder. Het is leuk dat ook een middenstander of kleiner bedrijf lid kan worden. Mensen willen graag bij onze BusinessClub horen. Het is opvallend dat een Flevoman of Badmintonman bij ons binnen komen en transformeren naar fanatieke supporters van Sparta Nijkerk. Wie eenmaal hier binnen is, raakt betrokken bij de club. En daar komt onze slogan ‘Spartanen worden sponsors, sponsors worden Spartanen’ vandaan. Dat blijft een mooie kreet.”

Gerard van den Tweel

Onder de vleugels van Nico is de BusinessClub vijf keer zo groot geworden. ,,Amateurvoetbal op niveau vraagt heel veel van een vereniging. We hebben dit kunnen behalen dankzij de vele hoogtepunten die we hadden voor wat betreft het afsluiten van contracten met sponsoren. We hebben jarenlange overeenkomsten gehad met hoofdsponsoren, van van Drukkerij de Ridder, Boni, Covebo tot uiteindelijk Van den Tweel Vastgoed.” Toen het einde van het sponsorcontract met de Boni naderde was het Gerard van den Tweel die de handschoen oppakte. ,,Ik had het niet direct van Gerard verwacht dat hij hoofdsponsor zou worden, omdat hij bijna alle verenigingen in de gemeente Nijkerk al sponsorde. Maar hij deed het toch. Ik heb van het contact met Gerard genoten. In de afgelopen vijf jaar interviewde ik hem regelmatig en heb ‘m zo best goed leren kennen. Verdrietig genoeg overleed Gerard eerder dit jaar. Hij voelde zich écht thuis in onze Businesshome. Hij vertelde ons alle ins en outs over projecten waar hij mee bezig was, en was ook nooit te beroerd om ons te ondersteunen als we vragen hadden. Ik had er daarom altijd een hekel aan als iemand kwaad sprak over hem. Hij was heel toegankelijk, voor iedereen.”

De sport heeft Nico ook veel hoogtepunten gegeven, hij zag het Eerste Elftal 2 x naar de Topklasse promoveren en uiteindelijk ook naar het huidige niveau, de 3e divisie. ,,Met ons budget hebben we een kampioensclub kunnen samenstellen. Het is amateursport op niveau, semi-profesionalisme. Wij zijn zo gek geweest om in de loop der jaren amateurs voor dit soort bedragen op de payroll te zetten en daar heb ik zeker geen spijt van. Hierdoor heeft de club een enorme aantrekkingskracht gekregen.”

Divers

Zijn werkzaamheden als voorzitter van de BusinessClub waren zeer divers. ,,Ik heb altijd het geluk gehad dat ik eigen baas was, ik kon zo iets makkelijker bij het bedrijf weglopen. Soms kwam ik terug op de zaak om samen met mijn medewerkers na te kunnen denken over een bepaald project, maar dan hadden ze dat allang gedaan. Ik was al druk met Sparta Nijkerk…Ik heb me weleens afgevraagd: wat had het gebracht als ik het niet zo gedaan had? Had ik dan meer kunnen bereiken met mijn eigen bedrijf? Dat geloof ik alleen niet. Sparta heeft me persoonlijk en op werkgebied ook veel gebracht. Er zijn sponsoren die ook klant zijn geworden.”

Steeds meer taken en verantwoordelijkheden kwamen er op zijn bord te liggen. ,,Ik moest van mijn mede-bestuursleden op een rijtje zetten wat ik nu eigenlijk allemaal doe voor de BusinessClub en dat is best veel. Dat moeten ze niet allemaal gaan voorleggen aan mijn opvolger maar proberen op te delen aan meerdere mensen. In de afgelopen tijd is dat automatisch op mijn bordje te komen liggen en ik was daar ook zelf bij, ik gaf de dingen niet makkelijk uit handen en ik kan het niemand kwalijk nemen dat het veel privétijd heeft opgeslokt. Ik heb altijd veel plezier en lol gehad en heb ervan genoten om op zaterdagmiddag verschillende verplichtingen te hebben en om op het podium te staan.”

Spartaans bloed

Een nieuwe voorzitter moet wel een beetjek Spartaans bloed in zijn of haar aderen hebben, vindt Nico. ,,Je kunt er voor je bedrijf zitten, en niet betrokken zijn bij het wel en wee van de vereniging. Dan wordt het voor een voorzitter moeilijk om te begrijpen dat er dingen gedaan moeten worden die je moet doen. Het helpt als je in het bedrijfsleven redelijk snapt waarover het gaat en dat je eigen ondernemer bent, We denken na over een profielschets die we later naar buiten zullen brengen. Ik heb ooit met voormalig Covebo- eigenaar Gert Bouw samen de toekomst van de BusinessClub tegen het licht gehouden. De BusinessClub moet verbinden en verrassen. We moeten ons best doen om zaken met elkaar te doen en niet alleen op de zaterdagmiddag. Er zijn ondernemers die tegen me zeiden: ‘er komt nooit iemand naar me toe’, maar je moet zelf natuurlijk ook op mensen af durven te stappen.”

Rijk Veer

Tot slot wil Nico stilstaan bij de enorme hulp die hij heeft gekregen van bepaalde mensen. ,,Om te beginnen Rijk Veer. Hij is 75 en het is ongelooflijk wat hij voor de club doet. Hij haalt nieuwe ondernemers binnen, legt contacten, heeft daarbij ook een hoge gunfactor, Rijk’s gezondheid laat nog wel eens te wensen over maar hij geeft nooit op en dat is op z’n minst bewonderenswaardig. Hij weet mensen om zich heen te verzamelen die hem kunnen helpen. Ik maak me ernstig zorgen over hoe het nu verder moet. Wij zijn namelijk altijd echt een team geweest en voor hem valt er nu iemand weg. Hans Appeldoorn was daarnaast  degene die zeker de eerste jaren veel voor mij heeft betekend en dat altijd op de achtergrond deed. Hij hoefte nooit een podium en zei dat ik voor de uitstraling en exposure moest zorgen. Ook Dirko van Essen heeft net als Hans aan de wieg gestaan van wat de BusinessClub nu is. Zoals gezegd deden die 2 het óók vanuit het belang van hun werkgever Covebo. Dat bedrijf is toch al onlosmakelijk aan Sparta Nijkerk gebonden, daar hebben we echt onnoemelijk veel aan te danken. Covebo is in de jaren min of meer een halfbroertje van Sparta Nijkerk geworden”

Onder de huid

Er wordt hem vaak gevraagd waarom hij besloten heeft om te stoppen. ,,Na twintig jaar is dat niet een raar moment, iedereen is weleens klaar. Ik betrapte mezelf er wel op dat ik de waardering en het plezier een beetje ben gaan missen. Niemand denkt er meer bij na hoeveel moeite het kost om op dit niveau te blijven presteren als BusinessClub. Ik moet ook uitkijken dat ik het na twintig jaar ook leuk blijf vinden, en niet als chagrijn afscheid ga nemen. Daarom heb ik besloten nu te stoppen.” Wat er na 1 januari gaat gebeuren weet Nico niet, hij blijft wel betrokken bij de BusinessClub maar niet in het bestuur. ,,In die twintig jaar is de vereniging zó onder mijn huid gaan zitten dat ik me niet kan voorstellen dat ik niet meer bij Sparta Nijkerk zou komen. Ik ga me nog bezig houden met de verbouwing. De reacties op mijn afscheid als voorzitter lopen uiteen. De meeste snappen het. Vinden dat ik moet genieten van mijn rust. Een ander zegt: ‘dit gaat niet gebeuren, jij gaat niet stoppen, daar gaan we over praten’. En ook dat zie ik als compliment.”

Afbeeldingen Arjen Gerritsma – Graphic Sound

aaff nieuwe naam op LED-boarding Sparta Nijkerk

ABAB en Alfa gaan samen verder als aaff: een nieuwe naam met vertrouwde kracht

Per 15 januari is het officieel: ABAB en Alfa hebben hun krachten gebundeld en gaan samen verder onder de naam aaff. Een speler met 2000 medewerkers die allemaal meebeslissen over de koers van het bedrijf.

Wat aaff bijzonder maakt, is de unieke organisatiestructuur. Als medewerker ben je bij aaff niet alleen werknemer, maar ook mede-eigenaar. Dat betekent dat jij en je collega’s samen bepalen waar het bedrijf naartoe gaat. Bij aaff draait het om eigenaarschap. Geen gesloten deuren of onbereikbare partners, maar samen ondernemen. Zij geven hun collega’s de ruimte om zich te ontwikkelen en zelf beslissingen te nemen. Hoe mooi is het om als co-eigenaar zelf het roer in handen te hebben?

Hoewel de naam nieuw is, staat aaff op een stevig fundament. Met ruim 50 vestigingen door heel Nederland is het bedrijf lokaal sterk verankerd en altijd dichtbij. De expertise is breed: van de agrarische sector, waar de roots van het bedrijf liggen, tot markten als Handel & E-commerce, Bouw & Infra, Logistiek en Hightech.

   

Hondstrouwe sponsor Borisbites nu ook op LED-boarding

Borisbites is de ultieme beloning voor jouw hond! Sinds de oprichting in 2017 heeft Borisbites voor een grote verandering gezorgd op het gebied van hondensnacks. Als hondenbezitter hoef je voor een kwaliteitssnack voor jouw viervoeter niet meer naar de speciaalzaak, maar kun je die gewoon in je eigen supermarkten meenemen samen met je boodschappen! Oprichters Ed en Bertha de Greef, al jaren trouw sponsor van Sparta Nijkerk, runnen al jaren met veel plezier een Plus supermarkt in Almere.

Vanuit hun ervaring en in het contact met klanten merkten ze dat er behoefte was aan hondensnacks van A-kwaliteit. Het bestaande assortiment in supermarkten was daarin te beperkt, dus een apart bezoek aan de dierenspeciaalzaak was altijd nog nodig. “Dat moet makkelijker kunnen” dachten ze, en zo ontstond Borisbites. Inmiddels vind je Borisbites in meer dan 400 supermarkten verspreid over het land. Wil je weten waar je de ultieme beloning voor jouw hond kunt kopen? Hier vind je een overzicht van alle verkooppunten. Benieuwd welke hondensnacks in het assortiment zitten van Borisbites? Bekijk het overzicht met producten  

Team Borisbites
Het team van Borisbites bestaat uit een hechte groep mensen. Ed en Bertha zijn de eigenaren, zij verzorgen samen met Lex de presentaties van Borisbites in de winkels.  Rien is vertegenwoordiger, hij onderhoudt de contacten met nieuwe en bestaande verkooppunten. Steinie verzorgt achter de schermen de administratie en facturatie van de producten. De toppers in het magazijn verzamelen de bestellingen, en zorgen dat het op tijd klaar staat voor bezorging. Een prachtig staaltje teamwork dus!

   

 

Groenendal Beveiligingstechniek – Uw Partner in Veiligheid in LED te bewonderen

Groenendal Beveiligingstechniek, de onderneming waar alles om veiligheid draait, draait vanaf nu ook mee op de LED-boarding bij Sparta Nijkerk.

Eigenaar Robin Groenendaal is al 2001 actief in de beveiligingstechniek en heeft dus al ruime ervaring opgedaan in het installeren en onderhouden van beveiligingssystemen. In 2019 besloot hij zijn passie voor veiligheid en techniek om te zetten in een eigen bedrijf, en zo werd Groenendal Beveiligingstechniek geboren.

De expertise en betrouwbaarheid van Groenendal zijn in 2021 bekroond met de VEB-erkenning, wat betekent dat zij werken volgens gestelde eisen op het gebied van beveiliging. Of het nu gaat om brandmeldinstallaties, alarmsystemen, camera’s, toegangscontrole of noodverlichting, zij zorgen ervoor dat uw pand optimaal beveiligd is.

Waarom kiezen voor Groenendal Beveiligingstechniek?
Ruim 20 jaar ervaring
VEB-erkend beveiligingsbedrijf
Maatwerkoplossingen voor bedrijven en particulieren
Persoonlijk advies en service op maat

Zij begrijpen dat veiligheid geen luxe is, maar een absolute noodzaak. Daarom staan zij klaar om uw woning of bedrijfspand te voorzien van de beste beveiligingsoplossingen. Wilt u weten wat zij voor u kunnen betekenen? Neem contact op en zij helpen u graag verder!

   

PIM Lease vergroot zichtbaarheid bij Sparta Nijkerk met LED-boarding

Bij PIM Lease draait alles om flexibiliteit, transparantie en ontzorging op mobiliteit. Dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor de manier waarop we ons netwerk versterken. Daarom zijn we trots om als sponsor van Sparta Nijkerk onze zichtbaarheid verder uit te breiden met een gloednieuwe LED-boarding langs het veld.

Als externe wagenparkbeheerder helpen wij ondernemers met het efficiënt en zorgeloos regelen van hun mobiliteit. Geen gedoe met administratie, onverwachte kosten of stilstaande voertuigen—wij zorgen dat alles soepel loopt, zodat ondernemers zich kunnen richten op hun business.

Onze collega Erik-Jaap Stolp is nauw betrokken bij Sparta Nijkerk en kent de kracht van een goed team. Net als in het voetbal draait het bij mobiliteit om de juiste opstelling, slim schakelen en altijd een plan B achter de hand hebben. Met onze sponsoring versterken we niet alleen de club, maar ook de verbinding met de ondernemers in de regio.

Wil je weten hoe wij jouw mobiliteit slimmer en efficiënter kunnen regelen? Neem gerust contact met ons op!

PIM Lease – Jouw mobiliteit, volledig geregeld.

Ook Poeliershop Nijkerk op LED-boarding Sparta Nijkerk

De Poelier Shop, sinds enige tijd ook gevestigd in de Oosterpoort in Nijkerk, is dé specialist in kipproducten. Van het bedrijf tref je tevens vestigingen aan in Epe en Vaassen. In hun winkels vind je een uitgebreid assortiment, zoals verse kipfilet, scharreleieren en gegrilde kip, altijd van topkwaliteit en tegen een eerlijke prijs. De gepassioneerde poeliers staan klaar met advies en zorgen voor een gastvrije sfeer, zodat je met een glimlach én met de beste producten de deur uitgaat. Kik op de locaties hieronder voor meer info, zoals het assortiment. Tot ziens in de shops! Gelukkig geniet men nu dus ook in Nijkerk van de heerlijkste kip, voor een eerlijke prijs.

TUPAK als Brons-sponsor ook op de LED-boarding

Er zullen weinig Nijkerkers zijn die het bedrijf Tupak niet kennen. Tupak is dé verpakkingsspecialist van Nijkerk en omgeving. Zij bieden een breed assortiment aan verpakkingsoplossingen, zoals kartonnen dozen, kokers, geschenkverpakkingen, opvulmateriaal en maatwerkverpakkingen. Met hun ruime voorraad en snelle levering – vaak al binnen één werkdag – helpen zij ondernemers direct vooruit, zelfs met kleine aantallen. Heb je spoed? Ga gerust langs in het magazijn van Tupak, zodat je direct verder kunt. Als trots Nijkerks bedrijf zetten zij zich graag in voor de lokale gemeenschap. Daarom zijn ze vanaf dit jaar sponsor van Sparta Nijkerk. Je vindt Tupak niet alleen langs de lijn, maar ook als betrouwbare partner voor al jouw verpakkingswensen!

Wrapwinkel.com wil via LED-boarding nader kennis maken met ondernemend Nijkerk

Als je Leoy Baum, met ingang van heden met zijn bedrijf Wrapwinkel.com LED- boarding sponsor bij Sparta Nijkerk, vraagt naar zijn bedrijf spat het enthousiasme er bijna van af. De geboren Amersfoorter is met zijn bedrijf gevestigd op de Smitspol 9A in Nijkerk en pakt alles aan wat op de een of andere manier met wrappen te maken heeft. De oud- voetballer die omzwervingen maakte via vele Amersfoortse voetbalclubs (KVVA, APWC, VOP, De Posthoorn. Cobu Boys, VVZA, HVC) besloot zich na een carrière als zelfstandig schilder toe te leggen op wrapping. Er is vrijwel niets wat Wrapwinkel.com niet onder handen kan nemen. Baum:” Recent kwam Sparta Nijkerk op mijn pad met een superleuk plan voor LED-boarding rondom de velden, waarmee we ons bedrijf Wrapwinkel.com kunnen promoten. Het is voor mij dan ook een enorm trots moment om sponsor te worden van Sparta Nijkerk. We proberen met Wrapwinkel.com dagelijks te groeien en werken veel voor particulieren. Via de Business Club van Sparta hoop ik ook meer zakelijke partners te vinden, zoals bijvoorbeeld voor bureautafels op kantoren, keukens in kantoren of balies die we kunnen wrappen. Er is eigenlijk bijna niets wat we niet kunnen behandelen, en het biedt een duurzame oplossing. Ook makelaars, interieurstylisten en interieurbouwers zijn interessante partners voor ons. Ik zie mezelf in de toekomst dan ook graag vaker bij Sparta komen; het voelt echt als een grote familie, hoewel ik er pas één keer ben geweest!”

 

Verhoog Muziek, een begrip in Nijkerk, LED-boarding sponsor bij Sparta Nijkerk

Verhoog Muziek, dé specialist in piano’s, vleugels en orgels, heeft zich als LED-boarding sponsor aangesloten bij de BusinessClub van Sparta Nijkerk.

Het bedrijf, een begrip in Midden-Nederland en ver daarbuiten, houdt zich bezig met koop en verhuur van genoemde instrumenten. In 1911 kwam de eerste Verhoog met een trekschuit naar Nijkerk en begint dan, wat ruim 110 jaar later bestaat, als muziekwinkel Verhoog Muziek. De dagelijkse leiding is tegenwoordig in handen van Geke Verhoog als vierde generatie in het familiebedrijf. Geke vertelt: “De familie heeft altijd overlevingskansen gezien en gevonden, en dat is voornamelijk te danken aan het vertrouwen van de klanten, het vakmanschap en de kwaliteit van de producten die geleverd worden. Bijzonder is, dat er in Nederland geen andere muziekzaak bestaat die al meer dan 100 jaar familiebedrijf is gebleven. Mijn vader Joop is nog steeds volop betrokken bij onze winkel en met elkaar zetten we mooie resultaten neer.” Op alle onderdelen in het bedrijf werken goed opgeleide pianotechnici en vakmensen. Muziek is overal. In concertzalen natuurlijk. In winkels. En in huiskamers. En nu ook op het voetbalveld. “Wel een nieuwe tak van sport voor de muziekwinkel”, stelt Geke. “Traditioneel is de familie Verhoog geworteld in kerken en cultuur maar is altijd in voor iets nieuws. Voetbal is zo’n sociaal event voor Nijkerk en met de nieuwe LED-boarding konden we niet om Sparta heen. Muziek ontroert, beurt op of geeft een feestelijke sfeer. En dat begint allemaal met een kwalitatief goed muziekinstrument. Dat laten we hier graag zien, samen met onze grootste leverancier van muziekinstrumenten: Yamaha. Kom kennismaken met onze muziekwinkel op het centrumplein van Nijkerk”. Verhoog Muziek is een muziekwinkel gespecialiseerd in piano’s en orgels met een ruime showroom aan het centrumplein van Nijkerk. Zij stellen alles in het werk om muziekliefhebbers met hun professie of hobby te inspireren en te versterken en piano’s en orgels in optimale conditie te leveren en te houden. Pure klankbeleving voor elk budget; bij koop en (concert)verhuur. Alle muziekinstrumenten staan speelklaar om zelf te proberen of te beluisteren. Loop gerust binnen of spreek af en maak kennis met een ambachtelijk familiebedrijf. U hoort het verschil!

Op de foto: Geke Verhoog

 

Vesta Brandwerende Systemen: nieuwe Brons en LED-boarding sponsor van Sparta Nijkerk

Vesta Brandwerende Systemen is trots om zich aan te sluiten als sponsor van Sparta Nijkerk.

Vanuit hun kantoor in Spakenburg zijn zij gespecialiseerd in het creëren van veilige en brandbestendige oplossingen, met een focus op transformatie- en renovatieprojecten.

De expertise omvat het leveren en installeren van brandwerende deuren, wanden en doorvoeringen, evenals het onderhoud van blusmiddelen, brandslanghaspels en noodverlichting. Bij elk project zorgt Vesta ervoor dat gebouwen niet alleen voldoen aan de strengste regelgeving, maar ook klaar zijn voor de toekomst.

Kwaliteit en betrouwbaarheid staan bij Vesta centraal.

Door slimme oplossingen en maatwerk helpen ze hun klanten hun gebouwen veiliger te maken, zonder concessies te doen aan esthetiek of functionaliteit.

Hun missie? Zorgen dat brandveiligheid nooit een bijzaak is.

Als trotse sponsor van Sparta Nijkerk ondersteunen zij een club die net als zij streven naar prestaties en duurzaamheid.

Vesta Brandwerende Systremen kijkt uit naar een succesvol partnerschap en een sportief seizoen.

Benieuwd hoe zij hun project naar een hoger niveau kunnen tillen?

Bezoek de website en ontdek hoe zij samen kunnen bouwen aan een veilige toekomst.

 

www.vestabv.nl

Techka stelt zich voor als gloednieuwe LED-boarding sponsor

Techka is als technisch uitzendbureau de schakel tussen uw bedrijf en het personeel waar u naar op zoek bent. Bij Techka draait om meer dan alleen het leveren van personeel; zij streven ernaar om waarde toe te voegen aan uw projecten en bedrijfsgroei te stimuleren. Hun gekwalificeerde medewerkers leveren kwaliteit, of dit nu bij een tijdelijk project of een vaste aanstelling is. Techka onderscheidt zich in de persoonlijke aanpak zowel bij werknemer als bij werkgever, de deur staat altijd open en de koffie staat klaar aan Holkerstraat 47A in Nijkerk!

Onze achtergrond in de bouw- en technieksector, gecombineerd met onze internationale ervaring, stelt ons in staat om een dieper inzicht te krijgen in de behoeften en uitdagingen waarmee bedrijven in deze sectoren worden geconfronteerd. Of je nu op zoek bent naar specifieke vaardigheden voor een kortlopend project of een partner voor de langere termijn, wij begrijpen dat de juiste mensen het verschil maken. De vakmannen die via Techka worden ingezet, brengen niet alleen hun technische vaardigheden en expertise mee, maar ook een positieve en proactieve houding. Ze zijn goed opgeleid, gemotiveerd en klaar om de uitdagingen aan te gaan die de sector met zich meebrengt. Door met Techka samen te werken, krijg je toegang tot een team van professionals die zich inzetten voor het leveren van hoogwaardige resultaten en het overtreffen van je verwachtingen.

Techka.nl

 

Goudsponsor Stijl Badkamers en Keukenstudio Stijl wordt óók Spartaan!

Wij zijn Jos en Naomi van Nimwegen, nieuwe trotse Goud sponsor van Sparta Nijkerk en eigenaren van Stijl Badkamers, KeukenStudio Stijl en Tegel- & Installatiebedrijf Van Nimwegen.
Jos is begonnen als tegelzetter en startte in 2008 zijn eigen montagebedrijf. Destijds tegelden en monteerden we de badkamers veelal voor de grote ketens. Wij zagen veel dingen die in onze ogen veel beter konden en moesten.
Zodoende hebben we in 2019 Stijl Badkamers geopend. Kwaliteit en klantgericht werken is waar wij voor staan! Bij ons worden klanten ontzorgd en hebben één aanspreekpunt tijdens de renovatie die wij desgewenst van A t/m Z kunnen regelen. Nu 5 jaar later zijn we klaar voor een nieuwe stap. Binnenkort openen we de deuren van KeukenStudio Stijl.
Uiteraard zetten wij dezelfde werkwijze door bij KeukenStudio Stijl. Het demonteren en afvoeren van de oude keuken, het verleggen van leidingen en stroom, stuc – , saus- en tegelwerk en het plaatsen van de nieuwe keuken, daar draaien wij onze handen niet voor om bij KeukenStudio Stijl.
Onze showrooms zijn gevestigd aan de Arkerpoort 20 in Nijkerk.
We hopen jullie snel te ontmoeten op de club!

Op de foto: Jos en Naomi van Nimwegen